سرور مجازی لهستان با ترافیک نامحدود

مدیریت دیدگاهها و نظرات در وردپرس

تا این مرحله از آموزش نصب و راه اندازی وردپرس روی هاست، مدیریت برگه ها و نوشته ها و همینطور مدیریت رسانه ها را در وردپرس یاد گرفتید. این هفته قصد داریم مدیریت دیدگاهها و نظرات را بهتون آموزش بدیم. شما میتونید داخل وب سایتتون به افرادی که از سایت شما بازدید میکنند این اجازه را بدید که در نوشته ها و صفحات شما نظرات خودشون را درج کنند.

 

برای فعال کردن این ویژگی در سایت کافیه که از بخش تنظیمات به گزینه “گفت و گو” مراجعه کنید و گزینه “اجازه گذاشتن دیدگاه به کاربران برای نوشته‌های تازه ” را فعال کنید. همینطور دقت داشته باشید که در تنظیمات صفحه و یا نوشته قسمت گفت و گو را فعال و گزینه های “پذیرفتن دیدگاه و پذیرفتن بازتاب برای این برگه.” را انتخاب کرده باشید.

بهتر است برای اینکه بتوانید مدیریت بهتری روی دیدگاههای ارسال شده در سایت خود داشته باشید گزینه “دیدگاه‌ها باید به صورت دستی تأیید شوند” را انتخاب کنید. در این صورت پس از اینکه شخصی در سایت شما نظر خودش را درج کرد، اون نظر درانتظار تایید باقی میمونه تا پس از بررسی شما در صورت صلاحدید اون را تایید کنید و در سایت به نمایش بگذارید.

سایر تنظیمات دیدگاهها به همان سادگی مواردی است که بیان شده و با انتخاب و یا عدم انتخاب هر کدام تنیمات درلخواه خود را میتوانید بر روی آن فعال نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که از فعال کردن دیدگاههایی که در اونها لینک سایت دیگری درج شده بپرهیزید. این موارد را حتما در آموزش های بعدی در خصوص سئو برای شما کامل شرح میدیم.
همانطور که گفتیم هر دیدگاه تازه ای که درج بشه در بخش دیدگاهها نشون داده میشه، و شما میتونید با انتخاب گزینه ویرایش دیدگاهی که ارسال شده را ویرایش کرده ، برای اینکه در سایت نمایش داده شود تایید و یا اون را با استفاده از ارسال به زباله دان، حذف کنید.

گزینه جفنگ برای دیدگاههای کاربرد دارد که معنا و مفهومی ندارند و در واقع اسپم هستند. برای کنترل دیدگاههای اسپم بهتر است در فرم ارسال دیدگاه گوگل کپچا داشته باشید و یا از افزونه هایی نظیر akismet استفاده کنید.

شما حتی قادر هستید که فیلدهای فرم دیدگاه را تغییر داده و یا فیلدهاییبه ان اضافه کنید که این موارد را درآموزشهای پیشرفته حتما توضیح میدهیم. تقریبا سعی کردیم نکاتی که برای فعال کردن و استفاده از بخش دیدگاهها در وردپرس نیاز دارید را به شما آموزش دهیم. خوشحال میشیم سوالات و نقطه نظرات خودتون را در ادامه همین پست با ما درمیون بگذارید.
تا آموزش هفته دیگه و رسیدن به ۳۰% پیشرفت شما را به خدا میسپاریم.

نوشته مدیریت دیدگاهها و نظرات در وردپرس اولین بار در وبلاگ سرورپارس. پدیدار شد.