سرور مجازی لهستان با ترافیک نامحدود

شفاف سازی موضوع تحریم ریسلو

[ad_1]

چند روز از خبر رسمی تحریم ریسلو   در خصوص دامنه‌های ایرانی میگذرد، هنوز مشکلات رخداده پس از تحریم‌های resell.biz ,uk2 ,Theplanet , directi و دیگران از خاطره‌ها پاک نشده است که اینبار با یک موضوع بسیار حساستر از گذشته روبرو شده‌ایم.

با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی تحریم‌های ظالمانه‌ی جدید  بسیار خطرناکتر از گذشته خواهد بود. از اینرو ایران سرور که خود بارها از اطلاع رسانی دیرهنگام در موارد مشابه متضرر شده است سریعتر از دیگر همکاران اقدام به اطلاع رسانی در این زمینه نمود، این موضوع باعث بوجود آمدن برخی شبهات و سوء برداشت ها در این زمینه شده است که در ادامه بصورت کامل شفاف خواهد شد:

1- تصریح می‌شود که تمام موارد برای اطلاع رسانی و جلوگیری از رخدادهای ناخوشایندی که ممکن است در ابعاد فراصنفی برای کسب و کارهای اینترنتی رخ دهد، انجام شده اند.

2- تلاش شده است اطلاع رسانی بصورت کلی برای  وب مسترها و مدیران کسب و کارهای ایرانی که دارای دامنه میباشند انجام شود و مرتبط با مشتریان یک صنف یا شرکت خاص نبوده است.

3- تمام اطلاعات داده شده در اطلاع رسانی‌ها براساس اطلاعیه‌های رسمی و پاسخ‌های مکتوب شرکت ریسلو در خصوص تحریم دامنه‌های عمومی(غیر از پسوند IR) بوده است و سعی شده است که حساسیت موضوع به کاربران گوشزد گردد تا از غفلت در این زمینه جلوگیری شود.

4- اولین گزینه کاربران و پیشنهاد ما، استعلام وضعیت دامنه‌ی خود از شرکتی است که به عنوان امین خود، دامنه را توسط آن به ثبت رسانده و نگهداری می‌نماید.

5- ایران سرور بعنوان یکی از صادرکنندگان برتر   خدمات فنی مهندسی کشور به اروپا و توسعه دهنده زیرساخت‌های ابری دامنه بصورت صادرات خدمات، برای تسریع در برون رفت از مشکلات کنونی آمادگی ارایه راهکار جایگزین ریسلو که بمدت ۲سال در حال آزمایش و استفاده بوده را در سریعترین زمان ممکن با شرایط مناسب دارد.

6- ایران سرور بعنوان یکی از کارآفرینان تقدیر شده کشور  امکان ارایه تسهیلات ۲۰۰ و ۵۰۰میلیون تومانی بدون سود، جهت حمایت و حفظ همبستگی شرکت‌های هاستینگ و همکار، برای تسریع در جابجایی دامنه‌ها از ریسلو را دارد.

در پایان اگر فرآیند اطلاع رسانی ما باعث تکدر و نگرانی خاطر شما شده است، صمیمانه از این بابت پوزش می طلبیم.

با احترام
مدیریت ایران سرور

[ad_2]

لینک منبع