سرور مجازی لهستان با ترافیک نامحدود

شرکت ریسلو ایران را تحریم کرد

[ad_1]

سابق بر این هاستینگ های ایرانی با رجیسترار هندی ریسلرکلاب کار می کردند . وقتی که در سال ۲۰۱۳ میلادی ریسلرکلاب ملیت خود را از یک شرکت هندی به شرکت امریکایی تغییر داد تا بتواند حضور بیشتری در بازار های ایالات متحده داشته باشد ، شرکت رجیسترار ریسلرکلاب مطابق با تحریم های مالی وزارت اقتصاد و دارایی ایالات متحده که شرکت های با ملیت امریکایی را از معامله با ایران و شهروندان ایرانی منع می کند ، در October 2013 این شرکت ( از حق نگذریم با احترام فراوان و پوزش های بسیار ) کلیه مشتریان ایرانی خود را به شرکت ریسلو منتقل کرد . ریسلو یک برند از زیرمجموعه شرکت Realtime Register بوده که اتفاقا ریسلرکلاب نیز جزو زیرمجموعه های این شرکت است .
به معنی بهتر ریسلرکلاب با ایجاد یک شرکت دیگر فقط برای ایرانیان با حفظ درآمد خود از ثبت دامنه کاربران ایرانی ، به بازار های امریکا نیز ورود پیدا کرد.
پس از این رخداد با توجه به مشکلاتی که پنل دامنه ریسلو داشت و آزمون خطاهایی که روی کاربران ایرانی رخ داد طی این ۴ سال این پنل بهبود نسبی یافت. همچنین با توجه به اولویت قیمت مناسب تر برای ایرانیان ( به علت افول ارزش ریال طی سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ ) و نداشتن مشکل با ایرانی ها این پنل مورد استفاده بیشتر قرار گرفت.
از تاریخ ۱۸/۷/۲۰۱۷ شرکت ریسلو بنا به شنیده ها به علت تهدید به انسداد حساب ها از Robobank هند اقدام به تحریم مشتریان ایرانیش کرد ، که از ۱۸ جولای امکان ثبت جدید دامنه نخواهد بود و از تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۷ امکان تمدید دامنه ها نخواهد بود.

این محدودیت تنها برای ۵ کشور از جمله ایران بوجود آمده است.

The post شرکت ریسلو ایران را تحریم کرد appeared first on کانفیگ سرور.

[ad_2]

لینک منبع