سرور مجازی لهستان با ترافیک نامحدود

رفع ارور Internal Error has Occurred در ریموت دسکتاپ

 

صفحه Remote Desktop Connection را باز کرده و بر روی گزینه Show Options کلیک کنید.

وارد قسمت Experience شوید و گزینه Reconnect if the connection is dropped را تیک بزنید و سپس بر روی connect کلیک کنید.

اگر همچنان متصل نشد باید چند بار مجددا تلاش کنید تا به سرور وصل شود و سپس برای بر طرف شدن این مشکل، از داخل سرور تنظیمات زیر را انجام دهید.

کلیدهای Win + R را فشار دهید تا پنجره RUN باز شود و سپس عبارت regedit را تایپ کنید و Enter بزنید.

سپس در صفحه ی باز شده، مسیر زیر را دنبال کنید :
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Terminal Server

در قسمت خالی صفحه، راست کلیک کرده و از بخش new عبارت DWORD را انتخاب کنید و نام فایل را MaxOutstandingConnections بگذارید.

سپس بر روی فایل دو بار کلیک کنید و مقدار Value data را بر روی 10000 و مقدار Base را بر روی Decimal تنظیم کنید و OK را بزنید.

با انجام مراحل بالا ارور Internal Error has Occurred رفع می گردد و می توانید با استفاده از ریموت دسکتاپ به سرور متصل شوید.

 

رفع ارور Internal Error has Occurred در ریموت دسکتاپ با استفاده از ریموت دسکتاپ، امکان کنترل یک سیستم کامپیوتری از راه دور وجود دارد. اما گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که برطرف کردن آنها به چالش کشیده می‌شود. یکی از این مشکلات، ارور Internal Error has Occurred است که ممکن است در هنگام استفاده از ریموت دسکتاپ رخ دهد. این ارور معمولاً به دلیل مشکلات نرم‌افزاری یا تنظیمات نادرست در سیستم رخ می‌دهد. برای رفع این ارور، ابتدا باید علت آن را تشخیص دهید. ممکن است نیاز به بروزرسانی نرم‌افزار ریموت دسکتاپ یا درست کردن تنظیمات سیستم باشد.

رفع ارور Internal Error has Occurred در ریموت دسکتاپ

ابتدا مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما پایدار است و سپس ریموت دسکتاپ را بسته و مجدداً اجرا کنید. در صورتی که مشکل حل نشد، می‌توانید از تنظیمات پیشرفته ریموت دسکتاپ استفاده کنید و مجدداً اتصال برقرار کنید. در صورتی که همچنان با این مشکل مواجه هستید، لطفاً با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا بتوانند به شما کمک کنند.