سرور مجازی لهستان با ترافیک نامحدود

چرا باید SSL داشته باشیم؟

[ad_1]

(زمان تخمینی مطالعه، ۵ دقیقه)

آنچه در این مقاله می‎خوانید:

 – گواهینامه SSL و امنیت

 – بهبود سئو

 – دریافت نماداعتماد الکترونیکی

 – ارائه اپلیکیشن در اپ استورها

 – نحوه خرید SSL

 گواهی SSL  و امنیت

امروزه دنیا با تغییرات سریعی روبرو است ، وبسایت‌های اینترنتی روز‌به‌روز در حال افزایش هستند و امنیت آن‌ها اهمیت بسیاری دارد.در همه وبسایت‌های اینترنتی اطلاعاتی بین وبسایت ( بعنوان سرویس‌دهنده ) و بازدید‌کننده (بعنوان سرویس‌گیرنده ) در حال تبادل است.

SSL  یک پروتکل استاندارد امنیتی برپایه رمزگذاری است که در آن داده‌های رد و بدل شده بین وبسایت و بازدید‌کنندهتوسط کلیدهای خصوصی و عمومی رمزنگاری (Encrypt) شده و در سمت دیگر رمزگشایی (Decrypt) می‌شود.

وبسایتهایی که از گواهینامه SSL جهت رمزگذاری اطلاعات استفاده می‌کنند، معمولاً از طریق پروتکلHTTPS  (به جای حالت عادی و غیر امن آن یعنی(HTTP  با سرویس‌گیرنده‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. در مرورگرها، اینگونه وبسایت‌ها با علامت قفل سبز (به معنای ارتباط امن) نشان داده می‌شوند.در صورتی که امنیت وبسایت برای شما در اولویت‌ است،باید از SSL استفاده کنید.

مورد دیگری که از ابتدای سال ۲۰۱۷ در مرورگرهایی نظیر کروم اعمال شد ، نمایش آیکن غیر ایمن بودن وبسایت های فاقدSSL است. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد این مورد در تصمیم گیری مشتریان برای خرید و اعتماد به یک وبسایت تاثیر زیادی دارد.

بهبود سئو

گواهیSSL  می‌تواند به بهبود سئوی وبسایت(SEO:Search Engine Optimization) کمک کند. سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو نشانگر اعتبار وبسایت شما در موتورهای جستجویی مانند گوگل برای نمایش مطالب است. هرچه وبسایت شما سئوی بهتری داشته باشد، موتورهای جستجو برای نمایش نتایج جستجوی کاربران به مطالب وبسایت شما اهمیت بیشتری می‌دهند.

اگروبسایت شما در کلمات مرتبط با کسب و کارتان در صفحه اول گوگل باشد، مشتریان بیشتری جذب خواهید نمود و فروش شما افزایش پیدا می‌کند.جالب است بدانید SSL یکی از عوامل بالا بردن رتبه‌بندی گوگل است.

گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده‌است، با توجه به اهمیت امنیت وبسایت‌ها، و رسیدن به این هدف که کاربران از طریق گوگل به وبسایت‌های امن وارد شوند، تصمیم گرفته‌است داشتن گواهی معتبر SSL را یکی از عوامل بالا رفتن رتبه وبسایت کند.

دریافت نماداعتماد الکترونیکی

بر اساس لیست ارائه‌شده توسط وزارت صنایع و معادن نیز، برای صدور نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره نیاز به گواهینامه SSL است.(http://www.enamad.ir/faq.aspx) لذا این گواهینامه برای دریافت نماد الکترونیکی که نشانگر اعتبار شما است نیز ضروری می‌باشد.

ارائه اپلیکیشن در اپ استورها

علاوه بر آن در صورتی که در حوزه اپلیکیشن‌های موبایل یا ربات‌های تلگرامی فعالیت دارید، داشتن SSL برای ثبت برنامه در اپ‌استورها ضروری است.

این موارد تنها بخشی از فواید و دلایل لزوم ssl  برای وبسایت شما است.

نحوه خرید SSL

اگر شما مدیر یک وبسایت اینترنتی نظیر یک فروشگاه اینترنتی یا وبسایت شرکتی هستید، همچنین اگر در زمینه اپلیکیشن های موبایل فعالیت می‌کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم همین امروز جهت خرید گواهی SSLمعتبر از طریق لینک زیر اقدام کنید تا امنیت وبسایت خود را تا حد بالایی ارتقا دهید، امنیت آن را به گوگل ثابت کنید تا در نتایج نمایش به وبسایت شما رتبه بهتری دهد و با یا بی اعتمادی مشتریانتان در خصوص آیکن خطر در وبسایتتان مواجه نشوید.

در صورت خرید گواهی ssl از ایران سرور ، نصب آن بصورت رایگان برای شما انجام می شود:

خرید گواهی SSL

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد خرید SSL، می‌توانید با ایران‌سرور در تماس باشید. راه‌های ارتباطی همیشگی ما به شرح زیر است:

– شماره تلفن ۰۵۱۳۱۷۷۶

– ارسال تیکت در پورتال مشتریان ایران‌سرور

– و در تلگرام در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره ۰۹۳۳۳۸۸۸۲۰۵

[ad_2]

لینک منبع