سرور مجازی لهستان با ترافیک نامحدود

چرا ایمیل ها به اسپم می رود

دلایل زیادی وجود دارد که به خاطر آن ها ایمیل های شما به صندوق ورودی تحویل داده نمیشود. در ادامه ۱۱ دلیل اصلی که سبب می شود ایمیل های شما از فیلتر اسپم عبور نکند را بررسی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

۱ زمانی که شما اجازه ارسال ایمیل رو دریافت نکردید.

قانون شماره ۱ بازاریابی ایمیل این است که شما در ابتدا باید اجازه نامه الکترونیکی دریافت کنید. پس حتما در نظر داشته باشید که هرگز لیستی از آدرس های ایمیل که امکان وجود ایمیل نامعتبر در آنها بالاست را خریداری نکنید چرا که این مورد شما را با خطر نقض قوانین CAN-SPAM مواجه می کند و حتی ممکن است در معرض جریمه هایی تا حداکثر ۱۶۰۰۰ دلار قرار بگیرید.

برای دریافت مجوز، به فرم مورد نظر در سایت خود نیاز دارید که کاملاً مشخص کند بازدید کنندگان در لیست ایمیل شما مشترک هستند.

همچنین یکی از نکاتی که باید آن را مد نظر داشته باشید این است که ایمیلهایی را که در یک کنفرانس از کارتهای ویزیت های افراد مختلف جمع آوری کرده اید به لیست دستی خود اضافه نکنید. در حالی که ممکن است شما فکر کنید که این افراد از خبرنامه هایی که قرار است برای آن ها بفرستید قدردانی می کنند در صورتی که  ارسال ایمیل به آنها قانون CAN-SPAM را نقض می کند زیرا این افراد به شما اجازه این کار را نداده اند.

۲- در صورتی که آدرس IP شما قبلا برای ارسال ایمیل های اسپم استفاده شده باشد.

حتی اگر هرگز خودتان ایمیل اسپم ارسال نکرده باشید، در صورتی که آدرس IP شما توسط شخص دیگری برای ارسال ایمیل اسپم استفاده شده باشد، این مسئله میتواند ایمیل های شما را نیز به عنوان اسپم پرچم گذاری کند.
به عنوان مثال ، اگر  شما کمپین های ایمیلی خود را از طریق یک سرویس بازاریابی ایمیل ارسال کنید ، ایمیل شما از طریق سرورهای آن میزبان تحویل داده می شود. بنابراین اگر مشتری دیگری که از سرویس های بازاریابی ایمیل شبیه شما استفاده میکند ایمیل های اسپم ارسال کند ، می تواند در تحویل ایمیل های شما به اینباکس و خدشه دار کردن ایمیل شما تأثیر بگذارد.

بنابراین در انتخاب سرویس بازاریابی ایمیلی باید کاملا هوشیارانه عمل کنید و آن سرویس هایی را برگزینید که برای جلوگیری از این مشکلات، رویه ها و آیین نامه های بسیار دقیقی دارند.

به طور کلی ، با یک ارائه دهنده خدمات ایمیلی معتبر کار کنید. برخی از ارائه دهندگان این سرویس ها که ما پیشنهاد میکنیم به قرار زیر است:

Constant Contact

Sendinblue

MailerLite

۳-زمانی که نرخ تعاملات ایمیلی شما کم  باشد.

معتبرترین ارائه دهندگان وب پست الکترونیکی اظهار داشته اند که در بعضی از موارد می بینند که تعداد کمی ایمیل باز شده است و تعداد زیادی از آنها حذف شده است بدون اینکه فیلترهای اسپم دخالتی در آنها داشته باشند..

بنابراین اگر نرخ باز کردن و خواندن ایمیل های شما کم است، ایمیل های شما در معرض خطر پرچم گذاری به عنوان اسپم هستند. میانگین نرخ خواندن ایمیل ها در کل صنایع جهان در سال ۲۰۱۸ ۲۴٪ بود.

برای افزایش نرخ باز کردن، ایمیل های خود را در زمان مناسب ارسال کنید ، موضوع ایمیل خود را کامل و حرفه ای بنویسید ، لیست مخاطبین خود را تقسیم بندی کنید و مدام این لیست را بروز کنید.
بنابر این بهتر کردن نرخ خواندن شما به معنی نوشتن نسخه الکترونیکی بهتر است.

۴-  مشترکین شما، شما را به یاد نمی آورند.

دومین دلیل متداول کهمعمولا سبب می شود  ایمیل ها هرگز به صندوق ورودی نمی رسد شکایات مربوط به اسپم است. در سال ۲۰۱۸ ، متوسط ​​نرخ شکایت کلی ۰٫۳۹ درصد بود .

هر وقت مشترکین ایمیلی را به عنوان هرزنامه گزارش می دهد ، چه ایمیل در واقع اسپم باشد یا نه ، این شکایت توسط ارائه دهنده صندوق پستی ضبط می شود. پس از اینکه این شکایات از یک آستانه مشخص عبور کند ، همه کمپین های آینده آن ایمیل جریمه شده  و مستقیماً به پوشه اسپم فرستاده می شوند.

بنابراین سوال اینجاست که چرا مشترکین اگر ایمیل شما اسپم نباشد ، ایمیل شما را به عنوان هرزنامه پرچم گذاری می کند؟ خوب ، محتمل ترین دلیل این است که مشترکین شما را نمی شناسند. حتی اگر آنها به شما اجازه ارسال نامه الکترونیکی را دادند ، آنها به یاد نمی آورند که این اجازه را به شما داده اند ، بنابراین فکر می کنند شما به آنها هرزنامه ارسال می کنید.

برای جلوگیری از بروز این اتفاق ، اطمینان حاصل کنید که نام تجاری موجود در ایمیل های شما به یاد ماندنی است و با نام تجاری موجود در وب سایت شما مطابقت دارد. این مورد شامل هر تصویر ، رنگ ، تایپوگرافی ، صدا ، و غیره می باشد.

 

۵-  در صورتی که شما از صندوق پستیتان کم استفاده می کنید.

مورد پنجم موجود در لیست ما (و سومین دلیل شایع در استقرار کم ایمیل ها در  صندوق ورودی) استفاده کم از صندوق پستی است.

در الگوریتم های فیلتر کردن اسپم ، ارائه دهندگان صندوق پستی نسبت حسابهای ایمیل فعال به غیرفعال در لیست شما را بررسی می کنند. یک حساب ایمیل غیر فعال یک حساب کاربری است که مدت طولانی از آن استفاده نمی شود یا بسیار نادر از آن استفاده می شود.

اگر به تعداد زیادی آدرس که به نظر می رسد در حال ترک کردن شما هستند ، ایمیل می دهید ، این یک پرچم قرمز برای فیلترهای اسپم است.

برای جلوگیری از این امر ، لیست مشترکین ایمیل های خود را که به طور دائم درگیر تبلیغات شما نیستید از لیست ایمیل های  خود پاک کنید.

ارائه دهنده خدمات ایمیل شما ممکن است در پنلی که به شما ارائه میدهند ویژگی ای برای پاک کردن خودکار ایمیل هایی از لیست شما که مشکل دار است را داشته باشند مانند سرویس پاک کردن آدرس ایمیل های رها شده

 

۶– در صورتی که موضوع ایمیل شما گمراه کننده باشد.

همانطور که قانون CAN-SPAM بیان می کند ، در حقیقت گمراه کردن افراد با موضوع ایمیلی جذاب، جهت اینکه  ایمیل شما را باز کنند خلاف قانون است.

در نظرسنجی انجام شده توسط Litmus و Fluent ، بیش از ۵۰٪ از شرکت کنندگان اظهار داشتند که در باز کردن یک ایمیل جذاب تبلیغاتی توسط خط موضوعی آن ایمیل ، فریب خورده اند.

در اینجا چند نمونه از خطوط موضوعی گمراه کننده آورده شده است:

آیا ژاکت خود را پیش شما گذاشتم؟ از این نوع خط موضوع می توان به عنوان یک ترفند استفاده کرد تا به نظر برسد که مشترکین شما را می شناسند.
پاسخ: در حال حاظر در دفتر هستم،  مطمئناً بسیار حیرت انگیز است زیرا می تواند در پاسخ به ایمیل شما یا یک ایمیل مرتبط با کار اشتباه گرفته شود.
فوری – اطلاعات خود را به روز کنید. اگر چیزی می گوید “فوری” ، بهتر هست که فوری باشد.
تشکر از سفارش تان! استفاده از یک خط موضوعی معامله ای، اگر نامه الکترونیکی واقعاً معامله ای نباشد ، بسیار ضعیف است.
برخی از مشترکین شما ممکن است با این نوع ایمیل شما سرگرم شوند، اما برخی دیگر برعکس. آیا ارزش خطر را دارد؟!!!!

۷- اطلاعات “ّFrom” شما نادرست است.

همچنین گمراه کردن مخاطبین با هر یک از اطلاعات “From” ، “to” ، “Reply” و اطلاعات مسیریابی اشتباه، مخالف با قانون CAN-SPAM ACT است
به عنوان مثال ، اگر نامه الکترونیکی خود را با اطلاعاتی که گفتیم طوری نوشتید که مانند نامه مانند رئیس جمهور باشد ، این نامه الکترونیکی غیرقانونی خواهد بود.
یکی از بهترین روش ها این است که نامی را  در قسمت “From” (که مشترکین شما به خاطر می آورند) درج کنید و آن را بیش از حد تغییر ندهید. این نام می تواند نام یک فرد ، نام شرکت شما یا ترکیبی از این دو باشد. به عنوان مثال “سعید از سرورپارس” باشد. هر کدام از این موارد را  که انتخاب کنید ، ایمیل شما در ذهن مخاطبین به یاد ماندنی و ماندگار خواهد بود.

 

۸-  آدرس فیزیکی خود را درج نکردید.

شما باید به صورت قانونی آدرس فیزیکی معتبر خود را وارد کنید. این آدرس می تواند آدرس خیابان فعلی شما ، صندوق پستی یا سایر اطلاعات ارتباطی با شما باشد.

اگر صاحب مشاغل کوچک هستید و خارج از خانه کار می کنید ، حتماً باید یک P.O Box برای اهداف تجاری خود ایجاد کنید. بنابراین لازم نیست آدرس خانه خود را پخش کنید.

 

۹- پیوند “لغو اشتراک” را درج نکردید.

همانطور که شما نمی توانید یک خانه بدون درب بسازید،  ایمیل بدون پیوند ” لغو اشتراک”  نیز نمی توانید ارسال کنید.

مهم نیست که فکر می کنید کمپین های ایمیل شما چقدر ارزشمند است و باید حتما راهی برای دستیابی به مشترکان خود داشته باشید، مهم این است که  اگر این  پیوند را در ایمیل خود ایجاد نکنید ،  شکایات مربوط به هرزنامه دریافت می کنید (البته در بهترین حالت) ، یا به هزاران دلار جریمه می شوید.

پس در انتهای ایمیل های خود ، پیوندی را برای عضویت و پیوند دیگر برای امتناع از آن درج کنید.

همچنین ، هنگامی که مخاطبی از شما خواستار لغو اشتراک است ، باید طی ۱۰ روز کاری این درخواست را پردازش کنید. شما نمی توانید هزینه ای برای حذف آنها دریافت کنید ، اطلاعات دیگری به جز آدرس ایمیل آنها را بخواهید ، یا کاری کنید که به غیر از ارسال ایمیل پاسخ یا بازدید از یک صفحه واحد در وب سایت خود ، کاری دیگری انجام دهند.

به عنوان مثال ، شما نمی توانید مشترکان را به پر کردن فرم که توضیح می دهد چرا آنها لغو اشتراک  می کنند مجبور کنید(قبل از لغو اشتراک). فقط شما می توانید یک صفحه نظرسنجی لغو اشتراک برای آنها بعد از لغو اشتراک آنها درست کرده که به نمایش در آید.
هرگز آدرسهای ایمیل مشترکان را به لیست پستی دیگری فروش یا انتقال ندهید.

 

۱۰- شما از Spam Trigger Words استفاده کرده اید.

بعضی از فیلترهای مربوط به اسپم توسط کلمات خاصی در موضوع یا بدنه ایمیل ما ایجاد می شوند. برخی از کلمات فعال کننده اسپم عبارتند از:

حیرت آور(amazing)
هر زمان لغو کنید(cancel at any time)
چک یا سفارش پول(check or money order)
اینجا کلیک کنید(click here)
تبریک می گویم(congratulations)
دوست عزیز(dear friend)
فقط برای ($)(for only ($))
رایگان یا عوارض رایگان(free or toll-free)
پیشنهاد عالی(great offer)
ضمانت (guarantee)
افزایش فروش (increase sales)
اکنون سفارش دهید (order now)
به شما قول می دهم (promise you)
بی خطر (risk-free)
ارتقاء ویژه (special promotion)
این اسپم نیست (this is not spam)
برنده(winner)

ارائه دهنده ایمیل شما ممکن است یک ابزار داخلی داشته باشد که ایمیل های شما را برای کلمات فعال شده اسپم قبل از ارسال آن ایمیل بررسی کند. از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید از ISnotSPAM ، که ابزاری رایگان است استفاده کنید که ایمیل های خود را برای تحویل به مخاطبین از لحاظ محتوا  بررسی نماید که آیا گرفتار فیلتر های اسپم می شوند یا خیر.

کافیست ایمیل خود را به آدرس ایمیلی که در وب سایت آنها نمایش داده شده است ارسال کنید و سپس بر روی دکمه ” View Your Report ” کلیک کنید.

این گزارش معیارهای مورد نظر را به شما نشان می دهد ، همراه با نمره شما و اینکه آیا شما در آزمون موفق شده اید یا شکست خورده اید.

برای داشتن لیستی کاملی از کلمات محرک اسپم ، این لیست جامع را بررسی کنید.

۱۱ – ایمیل های HTML شما بهترین اقدامات را دنبال نمی کند.

اگر ایمیل های کاملا متنی ارسال می کنید ، لازم نیست نگران این موضوع باشید چرا که امکان اسپم شدن ایمیل شما بسیار کاهش می یابد. با این وجود ، ممکن است بخواهید ایمیل های HTML و همچنین نسخه فقط متنی را که ارسال میکنیدبه یادماندنی تر و جذاب تر باشد به  این ترتیب ، شما می توانید برخی از عناصر مارک تجاری خود را  در ایمیلتان وارد کنید(که به تعامل  شما با مخاطب کمک می کند).
ما در واقع متن ساده و ایمیل های مارک شده را با لیست ایمیل خود آزمایش کرده ایم و دریافتیم که ایمیل های مارک شده در واقع از تعامل بیشتری با مخاطب برخوردار می شوند. بنابراین قطعاً روش خوبی است که در لیست خود از ایمیل های مارک شده استفاده کنیم.
با این حال ، برای ارسال ایمیل HTML باید بهترین راهکارها(اقدامات) را دنبال کنید تا آنها به عنوان هرزنامه علامت گذاری نشوند:

  • از حداکثر عرض ۶۰۰-۸۰۰ پیکسل برای ایمیل خود استفاده کنید. این امر باعث می شود که اکثر مخاطبین ایمیل ها را با کیفیت خوب مشاهده کنند.
  • کد HTML خود را تا حد امکان ساده و تمیز نگه دارید. اگر از یک الگوی ارائه دهنده خدمات معتبر ایمیل استفاده می کنید ، باید از معتبر و کارا بودن آن مطمئن باشید.
  • نسبت تصویر به متن را کم نگه دارید. تصاویر برای تهیه کمپین های بازاریابی ایمیل شما مناسب است ، اما هرگز ایمیل هایی که فقط دارای تصاویر هستند و متنی در آنها نیست را ارسال ننمایید.
    با فشرده سازی تصاویر خود آنها را برای استفاده در ایمیل بهینه کنید. از تصاویر با وضوح فوق العاده بالا یا رسانه های دیگر  مانند ویدیو ها با اندازه بزرگ استفاده نکنید.
  • از فونت های مبهم استفاده نکنید. با فونت هایی که در سیستم عامل ها کار می کنند ، مانند Arial ، Verdana ، Georgia و Times New Roman کار کنید.
  • ایمیل خود را برای نمایش در دستگاه های موبایل و تبلت بهینه سازی کنید. اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما قابل خواندن است و به سرعت در دستگاه های تلفن همراه  و تبلت بارگیری می شود ، و این که لینک های شما با انگشت شست به راحتی انتخاب می شوند.

نوشته چرا ایمیل ها به اسپم می رود اولین بار در وبلاگ سرورپارس. پدیدار شد.