سرور مجازی لهستان با ترافیک نامحدود

در آمد سایت از بازدید کنندگان بدون نمایش حتی یک بنر و پاپ آپ!!!

[ad_1]

در آمد سایت از بازدید کنندگان بدون نمایش حتی یک بنر و پاپ آپ!!!

حتما برای شما هم پیش آمده، به سایتهایی مراجعه میکردیم که با تعدادی پاپ اپ ( popup ) تبلیغاتی ، کلی بنر که ریخت و ظاهر سایت رو از بین میبرد. حتما این سایتها جلوه بدی از دید ما داشتند و تا حدودی آزار دهنده..

امروزه مشاهده گونه ای دیگه ای از  آزار بازدیدکنندگان میشویم!! بدون تبلیغ، بدون بنر و بدون پاپ آپ !!!

حتما میپرسید چطور؟

ماینینگ استخراج پول مجازی

با رایج شدن پول های مجازی از قبیل بیت کوین ، موترو و … باعث شده تا جذب نیرویی برای گسترش این پول ها و با ارزش شدنشون از روشهای ماینینگ جذب نیرو برای استخراج و پیشرفت این سیستم از سخت افزار کاربراشون استفاده کنن.

این روش ماینینگ بر اساس قدرت پردازنده کاربر بر واحد هش کش در ثانیه ( H/s ) محاسبه میشود، هر چه این مقدار بیشتر باشد درآمد آن نیز بیشتر میشود. برخی از سایتها با گذاشتن این اسکریپت بر اساس تعداد بازدید کنندگانشان و سوء استفاده از پردازنده، انها را در این استخراج ماینینگ  شریک میکنند، یقینا با تعداد بازدید کنندگان مقدار H/s آنها بیشتر شده و از این طریق از سایت خود بدون نیاز به اطلاع رسانی ، بنر و پاپ اپ درامدزایی میکنند.

مشکلات وارد شده بر بازدید کننده ها باعث کند شدن سیستم و بالا رفتن مصرف CPU تا 100% میشود. از آن سوی که در سال های اخیر اکثریت کاربران از گوشی های هوشمند خود وبگردی میکنند باعث داغ شدن باطری ،هنگ شدن گوشی و مصرف زیاد باطری میشود..

چطور از این حملات جلوگیری کنیم؟

اصولا سایتها از اسکریپت همانند عکس زیر استفاده میکنند، برای برطرف کردن این مشکل دو راه وجود دارد:

اسکریپت ماینینگ

راه اول نصب افزونه  Adguard Adblocker  در مرورگر فایرفاکس یا کروم خود، در صورت مشاهده این سایتها اخطار مصرف cpu از افزونه دریافت میکنید که از شما موافقت میخواد و در صورت کنسل کردن این اسکریپت در سیستم شما متوقف میشود.

راه دوم ویرایش دستی فایل hosts ویندوز در مسیر windowssystem32driversetc به کمک نرم افزار Notepad و افزودن آدرس های coin-hive.com و coinhive.com به فهرست سایت های بلاک شده.

درست یا غلط بودن این نوع درآمدزایی بر عهده شما!

امیدوارم این مطلب مفید واقع شده باشه

منبع: one3erver.com

نوشته در آمد سایت از بازدید کنندگان بدون نمایش حتی یک بنر و پاپ آپ!!! اولین بار در وان سرور | هاست | سرور مجازی | سرور اختصاصی | ثبت دامین پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع