سرور مجازی لهستان با ترافیک نامحدود

آموزش کامل فعال سازی SSL در Cpanel

با توجه به اهمیت بالای امنیت در دنیای اینترنت، استفاده از SSL برای وبسایت‌ها امری ضروری شده است. SSL یا Secure Sockets Layer یک پروتکل امنیتی است که اطلاعات بین کاربر و سرور را رمزگذاری می‌کند و از امکان دسترسی غیرمجاز به اطلاعات جلوگیری می‌کند.

در این آموزش کامل، به شما نحوه فعال سازی SSL در Cpanel را به طور کامل آموزش خواهیم داد. ابتدا باید به Cpanel وارد شوید و سپس به بخش “SSL/TLS” بروید. در این بخش، شما می‌توانید گواهینامه SSL را برای دامنه‌های خود ایجاد کنید و فعال سازی کنید.

همچنین در این آموزش، به شما نحوه تنظیمات امنیتی برای استفاده از SSL در وبسایت خود نیز آموزش خواهیم داد. با انجام این تنظیمات، می‌توانید از امکانات امنیتی بیشتری مانند قفل کردن HTTPS و اعتبارسنجی دو مرحله‌ای برای ورود به سایت خود استفاده کنید.

آموزش کامل فعال سازی SSL در Cpanel

برای فعال سازی SSL در Cpanel، ابتدا وارد پنل مدیریت Cpanel شوید و در بخش “بهینه سازی وب” گزینه “SSL / TLS” را انتخاب کنید. سپس در قسمت “SSL / TLS”، گزینه “SSL / TLS Manager” را انتخاب کنید. در این صفحه، بر روی گزینه “نصب یک گواهینامه SSL” کلیک کنید و سپس گواهینامه SSL خود را انتخاب کنید و دکمه “نصب” را بزنید. در نهایت، صفحه ای با جزئیات گواهینامه SSL شما نشان داده می شود و شما می توانید از آن برای اطمینان حاصل کردن از فعال بودن SSL در وبسایت خود استفاده کنید.